perjantai 30. lokakuuta 2015
Markkinointisuunnitelma
Rock'N Vilkki
1. Tavoitteeni on tehdä jouluun mennessä myydä 15 yli 500 euron soitinta ja yli 2000 euron edestä halvempaa tavaraa. Tarkoitukseni on myös lisätä asiakaskuntaani joulukampanjoilla.
2. Kohderymhäni on muusikot ja musiikin harrastajat. Myös ihan vain musiikin kuuntelijat ovat tervettulleita sillä myyn myös levyjä ja kaikenlaista musiikkiin liittyvää elektroniikka jota käyttävät muutkin kuin pelkät musiikin soittamisen harrastajat.
3.
a) Yleensä muusikot tulevat etsimään jotain uudenlaista soittokokemusta ja uudenlaisia saundeja. Minä tarjoan heille tähän erillaisia vaihtoehtoja ja voin myös tehdä säätöjä soittimiin jotta saataisiin juuri oikeanlainen soitin asiakkaalle. Jotkut tulevat hakemaan myö tarvikkeita esim. kitarankieliä, rumpukapuloita, virittimiä, nuottitelineitä, mikkistandeja yms.
b) Minun yritykseni myy laajasti kaikkea musiikkiin liittyvää tavaraa. Minun liikkeessäni on myös mahdollista käyttää soittimiaan huollettavana sekä minulta löytyy paljon käytettyjä ja uusia soittimia ja tarvikkeita. Meillä on hyvä asiakaspalvelu ja kun asiakas ostaa jonkun soittimen niin suhde asiakkaan välillä säilyy vielä pitkään koska ensimmäisen vuoden aikana kaikki säädöt ja huollot ovat ilmaisia.
4. Facebookissa on keskusteluryhmiä joissa on muusikoita sekä on myös muita muusikoiden sivustoja kuten muusikoiden.net. Aion myös mainostaa näkyvillä paikoilla kuten isoissa ulkomainoksissa jolloin yritykseni huomattaisiin.
5. Yritykseni asemoituu hyvin markkinoille koska minulta löytyy kaikkea mitä muiltakin ja vähän enemmän. Ensimmäinen mielikuva joka tulisi asiakkaalleni yrityksestä olisi luotettava, asiantunteva, ja viihtyisä.
Tuotteeni on kitarat joita myyn muusikoille.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti