keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Cannes Lions

1.
Ron De Jeremy      2012       Titanium & Integrated       KING Helsinki

- Mainos oli tosi rock! Tykkäsin siitä koska se oli vähän härski ja roisi mutta kuitenkin hyvän maun rajoissa.

- Kiinnostuin siitä koska se oli niin erilainen ja siinä näytettiin tuotteen markkinointia.

- Huomiota herättää Ron Jeremy joka on Ron de Jeremy rommin keulakuva.

2.
- Kauko remotely controlled design café      2012       desing      Hasan & partners    WorldDesignCapital Helsinki 2012

- Mainos herätti hilpeyttä koska tuote on niin hauska koska sen tarkoitus on tehdä källejä asiakkaille.

- Se oli hyvin kuvattu ja siinä näytettiin nopeutettuna kun tätä kahvilaa rakennettiin. Mainoksen toteutus oli sellainen että se teki mieli katsoa loppuun.

- Huomion herätti alussa olevat helsingin liikennettä nopeutettuna.


3.

- Card as an instrument         2012        Media             358 Helsinki             S-Pankki


- Huvittava mainos koska on tosi mielenkiintoista että bonuskortilla voi tehdä mahtavia ääniä.

- Kiinnostuin mainoksesta koska teksti "Card as an instrument" oli niin mielenkiintoisen kuuloinen että oli pakko katsoa mikä tämän idea on.

- Huomion herätti mainoksen teksti ja kuva jossa on kananmunan pilkotin ja s-etukortti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti