1. Googlessa voi kohdentaa paremmin sillä voi käyttää hakusana markkinointia että kun joku hakee tietyllä hakusanalla niin hän näkee mainoksen. Facebookissa voi nähdä asiat mistä ihmiset ovat kiinnostuneita.
+
Tavoittaa paremmin ihmiset.
Voi kohdentaa paremmin
-
Jos jakaa kaikille siitä ei välttämättä ole mitään hyötyä. Ei kannata mainostaa Hondan huoltoa Rellun omistajalle.
Oma mielipide: Minusta facebook ja google mainonta on tosi hyvä juttu sillä sen kautta tavoittaa paljon ihmisiä ja sieltä voi saada oikealla kohdentamisella paljon asiakkaita.
2. Mainoksia ei kannata muuttaa paljoa. Kannattaa pitää mainoksen ilme suhteellisen samanlaisena koska muuten kustannukset nousevat. Itse voisin hyödyntää tätä siten että pidän mainokseni suhteellisen samanlaisina ja pyrin tavoittamaan vain kitaristeja.
3) Bannerimainoksen tulisi olla sellainen että siitä pääsee suoraan tuotteeseen eikä esimerkiksi yrityksen etusivulle. Itselläni on enimmäkseen huonoja kokemuksia banneri mainoksista sillä joskus kun olen klikannut jotain tarjous juttua niin sitten en enää löydäkään sitä tarjousta vaan joudun johonkin toiselle sivulle.
4) Jos esim. facebook mainoksessa on kuva jonka kautta pääsee verkkokauppaan niin sen kuvan elementit täytyy näkyä myös siellä verkkosivuilla. Ei ole hyvännäköistä jos bannerin kuva on ihan eri tyylinen mitä verkkosivut ovat.
5) Mainos on yksilöimätön. Ihmiset ajatteleva että yritys on joku perus pallokauppa eivätkä he ymmärrä meidän lajista mitään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti